Administrare de personal

Nu trebuie să pierdeți timpul cu activități de rutină și birocratice atunci când vă puteți baza pe un partener de încredere. Administrăm și arhivăm documentele de personal în conformitate cu prevederile legale, și cu procedurile interne ale companiei

Beneficii ale externalizării serviciilor de Administrare Personal

ValHR te ajută să optimizezi gestionarea personalului, reducând costurile și riscurile, prin expertiză specializată și soluții eficiente, asigurându-te că respecți toate reglementările legale.

Administrarea de personal cuprinde

Colectare și arhivare documente de personal

Generare contracte, decizii și acte adiționale

Programare angajați la clinica agreată de Medicina Muncii

Înregistrare modificări în baza de date electronică Reges

Eliberare documente de personal în maxim 24 de ore

Recomandări privind politica de beneficii

Asistență în cazul controalelor

Consultanță în probleme de legislația muncii

Suntem aproape de afacerea ta

Pentru informații suplimentare despre serviciile de administrare de personal oferite, vă invităm să ne contactați prin telefon, e-mail, rețelele de socializare sau să completați formularul de contact. Vom răspunde prompt și vă vom furniza toate detaliile de care aveți nevoie.

Întrebări frecvente

Serviciile de administrare a personalului includ gestionarea documentelor de angajare, întocmirea și actualizarea contractelor de muncă, administrarea fișelor de post, monitorizarea concediilor și a absențelor, precum și menținerea dosarelor angajaților în conformitate cu cerințele legale.

Externalizarea administrării personalului permite economisirea timpului și resurselor, reducerea riscurilor de neconformitate cu legislația muncii și obținerea unui management eficient al documentelor și proceselor interne.

O administrare necorespunzătoare poate duce la neconformități cu legislația muncii, penalități financiare, pierderea de timp și resurse, precum și afectarea moralului angajaților.

Colaborarea cu o firmă specializată oferă expertiză dedicată, reducerea riscurilor legale, economii de timp și resurse și o gestionare mai eficientă a tuturor aspectelor administrative legate de angajați. Lasă-ne un mesaj în pagina de contact sau dă-ne un telefon la 0720 030 250 ca să descoperim cum te putem ajuta.

Hai să vorbim!

Completează formularul și te vom contacta în cel mai scurt timp