Ultima actualizare: 10 septembrie 2024
Această Politică de Confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și divulgarea informațiilor dumneavoastră atunci când utilizați Serviciul și vă informează despre drepturile dumneavoastră de confidențialitate și despre cum legea vă protejează.
Folosim datele dumneavoastră personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de Confidențialitate. Această Politică de Confidențialitate a fost creată cu ajutorul Generatorului Gratuit de Politici de Confidențialitate.
Cuvintele ale căror inițiale sunt cu majusculă au înțelesurile definite în condițiile de mai jos. Următoarele definiții vor avea același înțeles indiferent dacă apar la singular sau la plural.
În scopul acestei Politici de Confidențialitate:
Cont înseamnă un cont unic creat pentru dumneavoastră pentru a accesa Serviciul nostru sau părți ale acestuia.
Afiliat înseamnă o entitate care controlează, este controlată de sau se află sub control comun cu o parte, unde „control” înseamnă deținerea a 50% sau mai mult din acțiuni, interes de capital sau alte valori mobiliare care dau dreptul de a vota pentru alegerea directorilor sau a altor autorități de conducere.
Companie (denumită fie „Compania”, „Noi”, „Ne” sau „Al nostru” în acest Acord) se referă la S.C. VAL HUMAN RESOURCES S.R.L, București, Sector 5, Str. Dumbrava Nouă, Nr. 1, Bl. M41, Sc. 2, Et. 3, Ap. 75.
Cookie-uri sunt fișiere mici care sunt plasate pe computerul, dispozitivul mobil sau orice alt dispozitiv al dumneavoastră de către un website, conținând detalii despre istoricul dumneavoastră de navigare pe acel website, printre multe alte utilizări.
Țara se referă la: România
Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
Date Personale reprezintă orice informație care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.
Serviciu se referă la Website.
Furnizor de Servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează datele în numele Companiei. Acesta se referă la companii terțe sau persoane fizice angajate de Companie pentru a facilita Serviciul, a furniza Serviciul în numele Companiei, a presta servicii legate de Serviciu sau pentru a asista Compania în analiza modului în care este utilizat Serviciul.
Date de Utilizare se referă la datele colectate automat, fie generate de utilizarea Serviciului, fie din infrastructura Serviciului în sine (de exemplu, durata vizitei pe o pagină).
Website se referă la ValHR, accesibil de la https://valhr.ro/
Dumneavoastră înseamnă persoana care accesează sau utilizează Serviciul, sau compania, sau altă entitate juridică în numele căreia acea persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.
În timp ce utilizați Serviciul nostru, este posibil să vă solicităm să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:
Adresă de email
Nume și prenume
Număr de telefon
Date de Utilizare
Datele de Utilizare sunt colectate automat atunci când utilizați Serviciul.
Datele de Utilizare pot include informații precum adresa de Protocol Internet (de exemplu, adresa IP) a Dispozitivului dumneavoastră, tipul de browser, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei dumneavoastră, timpul petrecut pe acele pagini, identificatori unici ai dispozitivului și alte date de diagnostic.
Când accesați Serviciul prin intermediul unui dispozitiv mobil, este posibil să colectăm automat anumite informații, inclusiv, dar nu limitat la, tipul dispozitivului mobil pe care îl utilizați, ID-ul unic al dispozitivului mobil, adresa IP a dispozitivului mobil, sistemul de operare mobil, tipul browserului de internet mobil utilizat, identificatori unici ai dispozitivului și alte date de diagnostic.
De asemenea, putem colecta informații pe care browserul dumneavoastră le trimite ori de câte ori vizitați Serviciul nostru sau când accesați Serviciul prin intermediul unui dispozitiv mobil.
Folosim Cookie-uri și tehnologii similare de urmărire pentru a urmări activitatea pe Serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații. Tehnologiile de urmărire utilizate sunt balize, etichete și scripturi pentru a colecta și urmări informații și pentru a îmbunătăți și analiza Serviciul nostru. Tehnologiile pe care le utilizăm pot include:
Cookie-urile pot fi „Persistente” sau „De Sesiune”. Cookie-urile Persistente rămân pe computerul personal sau pe dispozitivul mobil când mergeți offline, în timp ce Cookie-urile de Sesiune sunt șterse imediat ce închideți browserul web. Aflați mai multe despre cookie-uri în articolul Politică de Confidențialitate Gratuită.
Folosim atât Cookie-uri Persistente, cât și de Sesiune în scopurile descrise mai jos:
Pentru mai multe informații despre cookie-urile pe care le utilizăm și alegerile dumneavoastră cu privire la cookie-uri, vă rugăm să vizitați Politica noastră privind cookie-urile sau secțiunea privind cookie-urile din Politica noastră de Confidențialitate.
Compania poate utiliza Datele Personale în următoarele scopuri:
Este posibil să împărtășim informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:
Compania va păstra Datele dumneavoastră Personale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această Politică de Confidențialitate. Vom păstra și utiliza Datele dumneavoastră Personale în măsura necesară pentru a ne conforma cu obligațiile noastre legale (de exemplu, dacă ni se cere să păstrăm datele dumneavoastră pentru a respecta legile aplicabile), a rezolva disputele și a ne aplica acordurile și politicile legale.
Compania va păstra și Datele de Utilizare pentru scopuri interne de analiză. Datele de Utilizare sunt, de obicei, păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazurilor în care aceste date sunt utilizate pentru a întări securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru, sau dacă suntem obligați legal să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi de timp.
Informațiile dumneavoastră, inclusiv Datele Personale, sunt prelucrate la birourile de operare ale Companiei și în orice alte locuri unde se află părțile implicate în prelucrare. Aceasta înseamnă că informațiile dumneavoastră pot fi transferate către – și păstrate pe – computere situate în afara statului, provinciei, țării dumneavoastră sau a altor jurisdicții guvernamentale unde legile privind protecția datelor pot diferi de cele din jurisdicția dumneavoastră.
Consimțământul dumneavoastră pentru această Politică de Confidențialitate, urmat de transmiterea unor astfel de informații, reprezintă acordul dumneavoastră pentru acel transfer.
Compania va lua toate măsurile rezonabile necesare pentru a se asigura că datele dumneavoastră sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Politică de Confidențialitate și niciun transfer al Datelor dumneavoastră Personale nu va avea loc către o organizație sau o țară decât dacă există controale adecvate, inclusiv securitatea datelor dumneavoastră și a altor informații personale.
Tranzacții de Afaceri
Dacă Compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, Datele dumneavoastră Personale pot fi transferate. Vom furniza o notificare înainte ca Datele dumneavoastră Personale să fie transferate și să devină subiectul unei politici de confidențialitate diferite.
Aplicarea Legii
În anumite circumstanțe, Compania poate fi obligată să dezvăluie Datele dumneavoastră Personale dacă acest lucru este necesar prin lege sau ca răspuns la cereri valide ale autorităților publice (de exemplu, o instanță sau o agenție guvernamentală).
Cerințe Legale
Compania poate dezvălui Datele dumneavoastră Personale cu bună-credință, considerând că o astfel de acțiune este necesară pentru:
Securitatea Datelor dumneavoastră Personale este importantă pentru noi, dar amintiți-vă că nicio metodă de transmitere prin internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja Datele Personale, nu putem garanta securitatea absolută a acestora.
Serviciul nostru poate conține link-uri către alte site-uri care nu sunt operate de noi. Dacă faceți clic pe un link al unei terțe părți, veți fi direcționat către site-ul acelei terțe părți. Vă recomandăm insistent să examinați Politica de Confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.
Nu avem control și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile oricăror site-uri sau servicii terțe.
Este posibil să actualizăm Politica noastră de Confidențialitate din când în când. Vă vom notifica despre orice modificări postând noua Politică de Confidențialitate pe această pagină.
Vă vom informa prin email și/sau o notificare importantă pe Serviciul nostru, înainte ca modificarea să intre în vigoare și vom actualiza data „Ultima actualizare” din partea de sus a acestei Politici de Confidențialitate.
Vă recomandăm să revizuiți periodic această Politică de Confidențialitate pentru orice modificări. Modificările la această Politică de Confidențialitate sunt efective atunci când sunt postate pe această pagină.
Dacă aveți întrebări despre această Politică de Confidențialitate, ne puteți contacta:
Prin e-mail: office@valhr.ro
Vizitând această pagină pe website-ul nostru: https://valhr.ro/contact/
Prin numărul de telefon: 0720 030 250
Servicii de Administrare Personal, Salarizare, Protecția Muncii și Consultanță în domeniul resurselor umane
Lasă-ne un mesaj pe WhatsApp
Completează formularul și te vom contacta în cel mai scurt timp